Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Χάσαμε ένα εκατομμύριο Ελληνες λόγω μνημονίου! Ανάλυση, μόνο Στο ΧΩΝΙ της Κυριακής‏

Η κυβέρνηση διαφημίζει το -υποτιθέμενο- «πρωτογενές πλεόνασμα». Την ίδια ώρα, το διαρκώς διογκούμενο δημογραφικό έλλειμμα απειλεί να καταπιεί το μέλλον της Ελλάδας.

Αυτή την Κυριακή, Το ΧΩΝΙ δημοσιεύει μια ανάλυση που αποδεικνύει πως το μνημόνιο σκοτώνει τους Ελληνες, αλλά και κάθε προοπτική εξόδου από το τούνελ της κόλασης.

ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ: Πώς μειώνονται οι γεννήσεις, πώς αυξάνεται η θνησιμότητα και η γήρανση, πώς αυξάνεται η εκροή Ελλήνων μεταναστών. Οδηγούμαστε, με μαθηματική ακρίβεια, σε μια Ελλάδα με λιγότερους νέους και εκπαιδευμένους Ελληνες. Σε μια Ελλάδα η οποία, κάθε μέρα που περνάει, έχει όλο και λιγότερες πιθανότητες να επανέλθει σε πορεία ανάπτυξης, αφού δεν θα διαθέτει το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό. Θα έχει μεταβληθεί σε ένα απέραντο «γηροκομείο»...








Διαβάστε περισσότερα στο  http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/9445-xasame-ena-ekatommirio-ellines-logo-mnimoniou-analisi-mono-sto-xoni-tis-kiriakis%E2%80%8F#.UqsMzUA41Fk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.