Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Η Γη από το παράθυρο μου...

Βάλτε την ποιότητα στο HD και απολαύστε...



Είναι ωραία εκεί πάνω...

Πηγή : http://www.youtube.com/user/Bitmeizer , www.nasa.gov

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.