Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

«Επετηρίδα τέλος στο Δημόσιο»

Μήνυμα εξάντλησης της τετραετίας και ολοκλήρωσης του έργου της κυβέρνησης στέλνει ο... υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξή του στον Τύπο της Κυριακής.

«Παρά τα όσα λέει διαρκώς ο κ. Τσίπρας, η κυβέρνηση θα εξαντλήσει την τετραετία για την οποία έχει εκλέξει ο ελληνικός λαός», τονίζει.

Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτηρίζει ως απόλυτη προτεραιότητα τη γρήγορη και ασφαλή έξοδο από την κρίση. «Όταν πιλοτάρεις ένα αεροπλάνο που κινδυνεύει να πέσει, πρώτα φροντίζεις να το προσγειώσεις με ασφάλεια κι έπειτα να αναζητήσεις τα αίτια για τη βλάβη που υπέστη», σημειώνει και εστιάζοντας στα θέματα του δημοσίου επισημαίνει ότι «για τη δεύτερη φάση του προγράμματος κινητικότητας έχουν σχεδιαστεί από τα αρμόδια υπουργεία Υγείας και Εσωτερικών και θα υλοποιηθούν δύο σημαντικές παρεμβάσεις, στον ΕΟΠΥΥ και τους δήμους».













Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1443.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.