Ένοπλη επίθεση με "άρωμα" τρομοκρατίας σημειώθηκε στις 03.30 τα ξημερώματα στην οικεία του Γερμανού πρέσβη στο Χαλάνδρι. 60 σφαίρες "γάζωσαν" την κατοικία.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία οι δράστες χρησιμοποίησαν καλάσνικοφ και έχουν ριφθεί πάνω από πενήντα σφαίρες.
Συγκεκριμένα, όπως είπε ο αστυνομικός φρουρός στο σπίτι του Γερμανού διπλωμάτη, οι δράστες ήταν τέσσερα άτομα, οι οποίοι πυροβόλησαν εναντίον του σπιτιού χωρίς να στοχεύσουν ή να πειράξουν τον ίδιο και οι σφαίρες πήγαν όλες στον τοίχο, χωρίς να υπάρξει τραυματισμός ή ζημιές στην κατοικία.
Ο αστυνομικός δήλωσε ότι δεν αντέδρασε, γιατί απέναντι είναι κατοικίες και υπήρχε κίνδυνος για τραυματισμούς πολιτών. Οι δράστες μετά τους πυροβολισμούς έφυγαν από την οδό Χίου, προς την οδό Αποστολοπούλου.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, οι τέσσερις δράστες, από την οδό Χίου, πέρασαν μέσα από πιλοτή πολυκατοικίας που «βλέπει» απέναντι από το σπίτι του Γερμανού πρέσβη. Από εκεί, γάζωσαν το σπίτι με 60 πυροβολισμούς.Οι 60 κάλυκες έχουν ήδη σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για τους απαραίτητους ελέγχους.
Η πρώτη εκτίμηση των αξιωματικών της αντιτρομοκρατικής είναι πως είτε οι δράστες άλλαξαν γεμιστήρα είτε για την επίθεση χρησιμοποιήθηκαν δυο καλάσνικοφ.
Σημάδια από πυροβολισμούς έχουν βρεθεί στην εξώπορτα και στον εξωτερικό τοίχο του σπιτιού.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/10030-gazosan-me-kalasnikof-to-spiti-tou-germanou-presbi-sto-xalandri#.UsGrpEA41Fk
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία οι δράστες χρησιμοποίησαν καλάσνικοφ και έχουν ριφθεί πάνω από πενήντα σφαίρες.
Συγκεκριμένα, όπως είπε ο αστυνομικός φρουρός στο σπίτι του Γερμανού διπλωμάτη, οι δράστες ήταν τέσσερα άτομα, οι οποίοι πυροβόλησαν εναντίον του σπιτιού χωρίς να στοχεύσουν ή να πειράξουν τον ίδιο και οι σφαίρες πήγαν όλες στον τοίχο, χωρίς να υπάρξει τραυματισμός ή ζημιές στην κατοικία.
Ο αστυνομικός δήλωσε ότι δεν αντέδρασε, γιατί απέναντι είναι κατοικίες και υπήρχε κίνδυνος για τραυματισμούς πολιτών. Οι δράστες μετά τους πυροβολισμούς έφυγαν από την οδό Χίου, προς την οδό Αποστολοπούλου.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, οι τέσσερις δράστες, από την οδό Χίου, πέρασαν μέσα από πιλοτή πολυκατοικίας που «βλέπει» απέναντι από το σπίτι του Γερμανού πρέσβη. Από εκεί, γάζωσαν το σπίτι με 60 πυροβολισμούς.Οι 60 κάλυκες έχουν ήδη σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για τους απαραίτητους ελέγχους.
Η πρώτη εκτίμηση των αξιωματικών της αντιτρομοκρατικής είναι πως είτε οι δράστες άλλαξαν γεμιστήρα είτε για την επίθεση χρησιμοποιήθηκαν δυο καλάσνικοφ.
Σημάδια από πυροβολισμούς έχουν βρεθεί στην εξώπορτα και στον εξωτερικό τοίχο του σπιτιού.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/10030-gazosan-me-kalasnikof-to-spiti-tou-germanou-presbi-sto-xalandri#.UsGrpEA41Fk

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.