Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Με την απειλή μαχαιριού λήστεψαν σπίτι στην Πάτρα

Άγνωστοι δράστες, εισήλθαν χθες το απόγευμα σε μονοκατοικία στην Πάτρα και αφού απείλησαν το ζευγάρι (ηλικίας 62 και 73 ετών) με μαχαίρι, αφαίρεσαν κοσμήματα και χρηματικό ποσό. Οι δράστες αναζητούνται από την Αστυνομία.











ΠΗΓΗ: http://www.toxwni.gr/ellada/item/9796-me-tin-apeili-maxairiou-listepsan-spiti-stin-patra#.UrbWh0A41Fk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.