Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

A1 μπάσκετ: Τη Δευτέρα 20/1 το νέο ντέρμπι!

Για τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου στις 19:30 ορίστηκε το ντέρμπι των «αιωνίων» για τον δεύτερο γύρο της Α1 μπάσκετ. Ο Παναθηναϊκός θα υποδεχθεί τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής ακριβώς ένα μήνα πριν την πρώτη μεταξύ τους αναμέτρηση για το Top 16 της Euroleague (20/02).











Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/208330/ti-deytera-201-neo-ntermpi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.