ΤΟ 2013 ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ ΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
Μήνυμα στους Έλληνες της Αυστραλίας να επενδύσουν στην Ελλάδα μετέφερε η βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία πραγματοποιεί ιδιωτική επίσκεψη στη Μελβούρνη. Σε...
συνέντευξη που παραχώρησε στο ελληνικό πρόγραμμα της αυστραλιανής κρατικής ραδιοφωνίας της SBS η κ. Μπακογιάννη είπε ότι «η Ελλάδα σήμερα είναι ιδανική χώρα για επενδύσεις».
Στην ίδια συνέντευξη, σημείωσε πως το 2013 «η χώρα έπιασε πάτο» μετά από πέντε χρόνια ύφεσης, αλλά εξέφρασε την βεβαιότητα πως «σιγά-σιγά παίρνουμε τα πάνω μας και το 2014 θα είναι χρονιά ανάπτυξης».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/12/2014_508.html
Μήνυμα στους Έλληνες της Αυστραλίας να επενδύσουν στην Ελλάδα μετέφερε η βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία πραγματοποιεί ιδιωτική επίσκεψη στη Μελβούρνη. Σε...
συνέντευξη που παραχώρησε στο ελληνικό πρόγραμμα της αυστραλιανής κρατικής ραδιοφωνίας της SBS η κ. Μπακογιάννη είπε ότι «η Ελλάδα σήμερα είναι ιδανική χώρα για επενδύσεις».
Στην ίδια συνέντευξη, σημείωσε πως το 2013 «η χώρα έπιασε πάτο» μετά από πέντε χρόνια ύφεσης, αλλά εξέφρασε την βεβαιότητα πως «σιγά-σιγά παίρνουμε τα πάνω μας και το 2014 θα είναι χρονιά ανάπτυξης».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/12/2014_508.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.