Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους να κάνουν το 2014 «έτος λαϊκής αγωνιστικής ανάτασης»
Το ΚΚΕ με μήνυμά του στον λαό για τη νέα χρονιά απευθύνεται «με αισιοδοξία στους εργαζόμενους και τη νεολαία της χώρας μας και τους καλεί να κάνουν το 2014 έτος λαϊκής αγωνιστικής ανάτασης».
«Παρά τις δυσκολίες και τα τρομοκρατικά διλήμματα όσων θέλουν το λαό στη γωνία, σε ρόλο παθητικού παρατηρητή, το ΚΚΕ θα δώσει όλες του τις δυνάμεις για να γίνει ένα αποφασιστικό βήμα στην ανασύνταξη του εργατικού-λαϊκού κινήματος, στην οργάνωση της αντίστασης στους χώρους δουλειάς, στην ενίσχυση της Λαϊκής Συμμαχίας της εργατικής τάξης με τους αγρότες και επαγγελματίες, τη νεολαία και τις γυναίκες. Να γίνει ο λαός πρωταγωνιστής των εξελίξεων» αναφέρεται στο μήνυμα του κόμματος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/626283/na-ginei-o-laos-protagonistis-ton-exelixeon-to-2014/
Το ΚΚΕ με μήνυμά του στον λαό για τη νέα χρονιά απευθύνεται «με αισιοδοξία στους εργαζόμενους και τη νεολαία της χώρας μας και τους καλεί να κάνουν το 2014 έτος λαϊκής αγωνιστικής ανάτασης».
«Παρά τις δυσκολίες και τα τρομοκρατικά διλήμματα όσων θέλουν το λαό στη γωνία, σε ρόλο παθητικού παρατηρητή, το ΚΚΕ θα δώσει όλες του τις δυνάμεις για να γίνει ένα αποφασιστικό βήμα στην ανασύνταξη του εργατικού-λαϊκού κινήματος, στην οργάνωση της αντίστασης στους χώρους δουλειάς, στην ενίσχυση της Λαϊκής Συμμαχίας της εργατικής τάξης με τους αγρότες και επαγγελματίες, τη νεολαία και τις γυναίκες. Να γίνει ο λαός πρωταγωνιστής των εξελίξεων» αναφέρεται στο μήνυμα του κόμματος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/626283/na-ginei-o-laos-protagonistis-ton-exelixeon-to-2014/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.