Πέρυσι τον Μάρτιο ήταν οι δύο φοιτητές από την Λάρισα που έχασαν τη ζωή τους επειδή είχαν ανάψει μαγκάλι να ζεσταθούν. Τώρα, έχασε με τον ίδιο τρόπο τη ζωή του ένα 13χρονο κοριτσάκι στη Θεσσαλονίκη. Επειδή το σπίτι του δεν είχε ρεύμα... Και η ανάπτυξη; Έρχεται.
Η νέα τραγωδία στη μνημονιακή Ελλάδα σημειώθηκε στη Ξηροκρήνη Θεσσαλονίκης. Εκεί έμενε μία 54χρονη μάνα με το 13χρονο κοριτσάκι της. Το διαμέρισμα δεν είχε ρεύμα και για να ζεσταθούν κάπως αναγκάζονταν να ανάβουν ένα μαγκάλι.
Το ίδιο έκαναν και χθες το βράδυ. Μόνο αυτή ήταν και η μοιραία φορά. Αναδύθηκαν δηλητηριώδη αέρια. Η μητέρα έχασε τις αισθήσεις της και όταν μετά από μία ώρα συνήλθε, βρήκε το παιδί της νεκρό.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/8907-nea-tragodia-nekro-13xrono-koritsaki-eksaitias-anathimiaseon-apo-magkali#.Upy3HkA41Fk
Η νέα τραγωδία στη μνημονιακή Ελλάδα σημειώθηκε στη Ξηροκρήνη Θεσσαλονίκης. Εκεί έμενε μία 54χρονη μάνα με το 13χρονο κοριτσάκι της. Το διαμέρισμα δεν είχε ρεύμα και για να ζεσταθούν κάπως αναγκάζονταν να ανάβουν ένα μαγκάλι.
Το ίδιο έκαναν και χθες το βράδυ. Μόνο αυτή ήταν και η μοιραία φορά. Αναδύθηκαν δηλητηριώδη αέρια. Η μητέρα έχασε τις αισθήσεις της και όταν μετά από μία ώρα συνήλθε, βρήκε το παιδί της νεκρό.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/8907-nea-tragodia-nekro-13xrono-koritsaki-eksaitias-anathimiaseon-apo-magkali#.Upy3HkA41Fk

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.