ISON ...
Το κατά τους επιστήμονες πιό λαμπερό αντικείμενο του αιώνα μας...
Αυτή τη στιγμή περνάει δίπλα απο τον ήλιο και σε λίγες μέρες θα περάσει από την γειτονιά μας...
Ετοιμάστε γλυκόλογα και την φαντασία σας γιατί θα πιαστεί ο σβέρκος μας από την πολύ παρατήρηση!
πηγή : http://apod.nasa.gov/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.