Ξεχάστε τη σύνταξη όπως την ξέρατε. 360 ευρώ η βασική και αυτή δε θα την παίρνουν όλοι. Όσοι έχουν λιγότερα χρόνια ασφάλισης από τα απαιτούμενα, θα παίρνουν λιγότερη σύνταξη ακόμη. Και πάμε όλο και πιο κάτω. Χωρίς σταματημό.
Η μελέτη-«βόμβα» για τις επιπτώσεις των μνημονίων και της συνέχισης της εφαρμογής τους στο ασφαλιστικό μας σύστημα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/8285-ti-tha-ginei-me-tis-sintakseis-meleti-bomba-apokleistika-sto-xoni-aitin-tin-kiriaki
Η μελέτη-«βόμβα» για τις επιπτώσεις των μνημονίων και της συνέχισης της εφαρμογής τους στο ασφαλιστικό μας σύστημα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/8285-ti-tha-ginei-me-tis-sintakseis-meleti-bomba-apokleistika-sto-xoni-aitin-tin-kiriaki

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.