Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Και σήμερα το πρωί κάλεσε τον Στουρνάρα στο Μαξίμου ο Σαμαράς

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ
Με στόχο να ξεπεραστεί το «αγκάθι» των πλειστηριασμών στις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα, πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου ευρεία σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά. Στη...
σύσκεψη συμμετείχαν επίσης οι Γ. Στουρνάρας, Κ. Χατζηδάκης, Ν. Μηταράκης και Θ. Σκορδάς.

Στην πρωινή σύσκεψη, σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάστηκαν όλες οι εκκρεμότητες, καθώς στην κυβέρνηση θέλουν να κλείσει η συμφωνία πριν το τέλος του έτους, με δεδομένη την αναβολή της επίσκεψης της τρόικας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα.











Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/blog-post_2384.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.