Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ισπανία: Κλείσιμο δημόσιας τηλεόρασης αλά ΕΡΤ

Το ελληνικό πρότυπο φαίνεται ότι «ζήλεψε» η περιφερειακή κυβέρνηση της Βαλένθια η οποία ανακοίνωσε το κλείσιμο των δημόσιων ΜΜΕ της περιοχής.

Ο συντηρητικός πρόεδρος Αλμπέρτο Φάμπρα δήλωσε πως η απόφαση για κλείσιμο του RTVV είναι αδιαπραγμάτευτη και όπως αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ η απόφαση αυτή δεν έχει προηγούμενο στην Ισπανία υπενθυμίζοντας ότι στην Ευρώπη την αρχή έκανε η Ελλάδα με το κλείσιμο της ΕΡΤ.













Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/61033/Ispania-Kleisimo-dimosias-tileorasis-ala-ERT













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.