Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Εν μέσω αντιδράσεων άνοιξαν τα καταστήματα στο κέντρο της πόλης της Πάτρας

Διαμαρτυρίες από τα μέλη του εμπορικού συλλόγου

Άνοιξαν σήμερα το πρωί ορισμένα καταστήματα, κυρίως στο κέντρο της Πάτρας, εν μέσω αντιδράσεων από μέλη του εμπορικού συλλόγου, που διαμαρτύρονται για το άνοιγμα.

Όσα άνοιξαν, ήσαν κυρίως πολυκαταστήματα, καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αλλά και εμπορικά. Επίσης, σε άλλα καταστήματα οι υπεύθυνοι λειτουργίας είχαν ανοίξει τα φώτα, χωρίς όμως να ανοίγουν τις πόρτες. Στο κέντρο της πόλης, αλλά και έξω από υποκατάστημα μεγάλης αλυσίδας βρίσκονταν έμποροι, οι οποίοι δημιουργούσαν κλίμα αποδοκιμασίας, με σφυρίχτρες.











Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/603497/en-meso-adidraseon-anoixan-ta-katastimata-sto-kedro-tis-polis-tis-patras/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.