Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Χωρίς παρατράγουδα και με πολύ κόσμο η φετινή πορεία του Πολυτεχνείου

Γυμνή διαμαρτυρία δύο νεαρών μπροστά σε διμοιρίες των ΜΑΤ
Με την καθιερωμένη πορεία από την πύλη του Πολυτεχνείου προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εκδηλώσεις για την 40η επέτειο της φοιτητικής εξέγερσης το 1973.

Το κύριο σώμα...


της πορείας ολοκλήρωσε την πορεία του μπροστά από το κτίριο της αμερικανικής πρεσβείας στη Βασιλίσσης Σοφίας λίγο πριν τις 18:45. Η πορεία εξελίχθηκε χωρίς εντάσεις με εντονότατη την αστυνομική παρουσία σε όλους τους δρόμους από τους οποίους κινείται. Αστυνομικοί προχώρησαν σε 99 προσαγωγές, οι περισσότερες πριν την έναρξη της πορείας, δύο εκ των οποίων μετατράπηκαν σε συλλήψεις.

Λίγο πριν τις 7 το απόγευμα το μπλοκ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που πέρασε μπροστά από την πρεσβεία έκαψε δύο σημαίες, η μια του ΝΑΤΟ και η δεύτερη με μια σβάστικα. Ξεχωριστό χρώμα έδωσαν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ που φώναξαν συνθήματα κατά του κλεισίματος της ΕΡΤ και της κυβέρνησης Σαμαρά.











Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/11/blog-post_2331.html


















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.