Σε σχόλιο του ΣΥΡΙΖΑ για τις δηλώσεις του κ. Σαμαρά με αφορμή την ανάληψη της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφέρεται πως, «ο πρωθυπουργός του success story έκανε άλλη μια εμφάνιση προαναγγέλλοντας ότι η προεδρία της ΕΕ θα…
είναι μια προεδρία υποτέλειας στα μνημόνια και τη λιτότητα, χωρίς καμία αμφισβήτηση των κυρίαρχων στρατηγικών».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/h-anaptuxh-kai-oi-ependuseis-den-erchontai-me-euchologia/
είναι μια προεδρία υποτέλειας στα μνημόνια και τη λιτότητα, χωρίς καμία αμφισβήτηση των κυρίαρχων στρατηγικών».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/h-anaptuxh-kai-oi-ependuseis-den-erchontai-me-euchologia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.