Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ραγδαία μείωση του πληθυσμού λόγω κρίσης!


Δεν είναι μόνον που οι θάνατοι είναι περισσότεροι από τις γεννήσεις στην Ελλάδα, αποτέλεσμα της κρίσης. Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός της νέας μετανάστευσης καθώς μόλις σε ένα χρόνο 44.000 Έλληνες εγκατέλειψαν τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat ο πληθυσμός της χώρας συρρικνώθηκε το 2012 κατά 5,5%, ενώ αντίθετα ο πληθυσμός της Ε.Ε. αυξήθηκε κατά 2,2%.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/61662/Ragdaia-meiosi-tou-plithusmou-logo-krisis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.