Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Νέες κινητοποιήσεις αποφάσισαν οι διοικητικοί υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών

Την απόφαση τους να συνεχίσουν - με δύο νέες 48ωρες απεργίες - τις κινητοποιήσεις τους, έλαβαν οι διοικητικοί υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών που συνεχίζουν την απεργία τους κατά της διαθεσιμότητας, με δύο νέες 48ωρες απεργίες από σήμερα.

Η απεργία γίνεται με βάση το πλαίσιο των προηγούμενων εβδομάδων της, δηλαδή με περιφρούρηση όλων των εισόδων των Ιδρυμάτων, ώστε να μην εισέρχονται σ' αυτά φοιτητές ή καθηγητές στα αμφιθέατρα τους.























Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/8374-sinexizoun-ton-agona-oi-dioikitikoi-ipalliloi-tou-panepistimiou-para-tis-ipourgikes-apeiles

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.