Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ρ. Μακρή: «Ο αγώνας των εργαζομένων της ΕΡΤ θα δικαιωθεί»

Ξεκάθαρη, μαχητική με συγκροτημένο λόγο, η βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή, επισκέφθηκε την Ηλεία παραχώρησε συνέντευξη στην ΕΡΑ Πύργου.

Η κ. Μακρή στην συνομιλία που είχε με τους εργαζόμενους, είπε ότι αισθάνεται πολύ χαρούμενη που βρίσκεται στα στούντιο της ελεύθερης ραδιοφωνίας και εξέφρασε την ευχή ότι με την βοήθεια όλων η ΕΡΤ θα επαναλειτουργήσει σύντομα «όταν αποκατασταθεί η Δημοκρατία σε αυτή χώρα που έχει καταλυθεί με όλους τους τρόπους».

Πειραματόζωο η ΕΡΤ

Τόσους μήνες που η ΕΡΤ έγινε πραγματικά δημόσια, ανέφερε η κα Μακρή, οι εργαζόμενοι απέδειξαν ότι μπορούν να μεταδίδουν την είδηση να διαχειρίζονται σωστά την ενημέρωση και αυτό αναγνωρίστηκε από τον κόσμο και φαίνεται στις εκατοντάδες χιλιάδες θεάσεις και ακροάσεις που είχαν τα δελτία της ΕΡΤ

Υπερασπίζομαι την ΕΡΤ και το κάνω γιατί αυτό είναι συμβολισμός, είναι σημειολογική η πράξη μου. Το κάνω όσο μπορώ μέσα στο Κοινοβούλιο γιατί αυτός είναι ο ρόλος μου. Την υπερασπίζομαι και εκτός κοινοβουλίου, όχι για τους λόγους που με κατηγορούν, όχι γιατί υπερασπίζομαι συγκεκριμένη ομάδα δημοσιογράφων, αλλά γιατί η ΕΡΤ είναι το πρώτο πείραμα που έκανε η κυβέρνηση με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, να μπορεί ένας υπουργός, με μια υπογραφή να καταργεί να διαλύει, να εκποιεί οποιαδήποτε δημόσια επιχείρηση, που ανήκει στον ελληνικό λαό, είναι περιουσία .Αν περάσει αυτό, θα διαλυθούν τα πάντα!







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/8322-r-makri-o-agonas-ton-ergazomenon-tis-ert-tha-dikaiothei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.