Την Τρίτη πάμε Ρίο!!! Με δύο του Μητρογκόλ κι ένα του Σάλπι, η τρομερή Εθνική νίκησε 3-1 τη Ρουμανία στο "Καραϊσκάκη" κι ετοιμάζεται να σφραγίσει εισιτήριο για το Μουντιάλ της Βραζιλίας. Στο Βουκουρέστι η ρεβάνς (19/11).
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/200858/opoy-na-nai-tha-simanoyn-oi-kopakampanes
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/200858/opoy-na-nai-tha-simanoyn-oi-kopakampanes

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.