Με την κατάθεση στεφάνων στο ιστορικό κτήριο του Πολυτεχνείου στην οδό Πατησίων άνοιξαν σήμερα... οι τριήμερες εκδηλώσεις για την 40η επέτειο της 17ης Νοέμβρη, οι οποίες θα κορυφωθούν την Κυριακή με την καθιερωμένη πορεία.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι πύλες του Πολυτεχνείου θα ανοίγουν το πρωί και θα κλείνουν το βράδυ.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1775.html
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι πύλες του Πολυτεχνείου θα ανοίγουν το πρωί και θα κλείνουν το βράδυ.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1775.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.