Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Σάμαρης: "Πίεση έχει και η Μπενφίκα"

Ο Άνδρέας Σάμαρης που εκπροσώπησε τους παίκτες του Ολυμπιακού στη συνέντευξη Τύπου για το ματς με την Μπενφίκα τόνισε πως και οι Πορτογάλοι θα έχουν πίεση και το χαρακτήρισε ως το κρισιμότερο της σεζόν.











Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/198856/piesi-exei-kai-i-mpenfika

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.