Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Στην Εισαγγελία Πρωτοδικών η μήνυση βουλευτών για τα γεγονότα στην ΕΡΤ


Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, διαβίβασε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για τα περαιτέρω την μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσαν χθες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝ.ΕΛ για τα αυτόφωρα πλημμελήματα…

και κακουργήματα που διαπράχθηκαν, όπως υποστηρίζουν, το περασμένο το Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013, έξω από το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής (πρώην ΕΡΤ).









Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/sthn-eisaggelia-protodikon-h-minush-bouleuton-gia-ta-gegonota-sthn-ert/











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.