Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Στη Βουλή οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών

Στη Βουλή προκειμένου να γνωστοποιήσουν την «ομηρία» τους έφθασαν οι καθαρίστριες που εργάζονταν στο υπουργείο Οικονομικών με σύμβαση έργου και απολύθηκαν τον Ιανουάριο του 2013.

Όπως εξήγησαν ο νόμος που ψηφίστηκε…
τον Απρίλιο του 2013 έκρινε ότι οι συμβάσεις τους ήταν τελικά νόμιμες και πως πρέπει να επιστρέψουν στην εργασία τους, όμως εως σήμερα, εξακολουθούν να βρίσκονται στον «αέρα».











Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/sth-bouli-oi-katharistries-tou-upourgeiou-oikonomikon/


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.