Ανεξάρτητοι Έλληνες: Μεσιτικό γραφείο αντεθνικών εργολαβιών το Μαξίμου
«Η συγκυβέρνηση συνεχίζει το έργο Παπανδρέου που είχε μετατρέψει το Μαξίμου σε μεσιτικό γραφείο αντεθνικών εργολαβιών», επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σχετικά με την κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό.
«Η διαπλοκή φόρεσε φερετζέ. Η συγκυβέρνηση συνεχίζει το έργο Παπανδρέου που είχε μετατρέψει το Μαξίμου σε μεσιτικό γραφείο αντεθνικών εργολαβιών, από τα ίδια κέντρα που στηρίζουν δολοφονικές συμμορίες», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/609116/i-diaploki-forese-feretze/
«Η συγκυβέρνηση συνεχίζει το έργο Παπανδρέου που είχε μετατρέψει το Μαξίμου σε μεσιτικό γραφείο αντεθνικών εργολαβιών», επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σχετικά με την κατασκευή τεμένους στο Βοτανικό.
«Η διαπλοκή φόρεσε φερετζέ. Η συγκυβέρνηση συνεχίζει το έργο Παπανδρέου που είχε μετατρέψει το Μαξίμου σε μεσιτικό γραφείο αντεθνικών εργολαβιών, από τα ίδια κέντρα που στηρίζουν δολοφονικές συμμορίες», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/609116/i-diaploki-forese-feretze/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.