Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

«Δε γίνεται να συνεχίσουμε να αγοράζουμε το ακριβότερο γάλα στην Ευρώπη»

Χατζηδάκης: Οι μεταρρυθμίσεις για την απελευθέρωση των αγορών θα προωθηθούν

Την αποφασιστικότητα του να προωθήσει τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις για την απελευθέρωση αγορών, όπως αυτή του γάλατος, εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κ.Χατζηδάκης.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο κ.Χατζηδάκης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι αυτά τα εμπόδια «τα ανέχθηκε επί δεκαετίες το πολιτικό σύστημα και στο τέλος τα λούστηκε».

«Αυτό δεν θα συνεχιστεί» ανέφερε ο κ.Χατζηδάκης, τονίζοντας ότι «φεύγουμε από την προκρούστεια λογική των πέντε ημερών».

«Είναι λίγο αστεία αυτά, αν είναι δηλαδή 5,5 ημέρες και όχι 5 η διάρκεια του γάλακτος δεν είναι φρέσκο; γιατί να μην έχει πρόσβαση ο καταναλωτής πρόσβαση σε χαμηλότερη τιμή;» διερωτήθηκε ο υπ.Ανάπτυξης.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/614697/de-ginetai-na-sunehisoume-na-agorazoume-to-akrivotero-gala-stin-europi-/





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.