Διαψεύδει κατηγορηματικά ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, τα περί ενδεχόμενου κλεισίματος των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ.
«Τα φαρμακεία...
του ΕΟΠΥΥ λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά στο μέλλον και στα πλαίσια της μεταρρυθμίσεως. Κατά συνέπεια καμιά ανησυχία δεν πρέπει να υπάρχει ως προς το μέλλον των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ», τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8218.html
«Τα φαρμακεία...
του ΕΟΠΥΥ λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά στο μέλλον και στα πλαίσια της μεταρρυθμίσεως. Κατά συνέπεια καμιά ανησυχία δεν πρέπει να υπάρχει ως προς το μέλλον των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ», τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8218.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.