Τη Δευτέρα αναμένεται να «ανοίξει» η εφαρμογή στο Taxis
Αύριο αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω Taxisnet, για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για οχήματα και μοτοσυκλέτες, όπως είχε δηλώσει ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χ. Θεοχάρης.
Καταληκτική ημερομηνία για την εξόφληση των τελών είναι η 31η Δεκεμβρίου 2013. Όπως και πέρσι έτσι και φέτος οι φορολογούμενοι μπορούν να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας, που αναλογούν στα οχήματα ιδιοκτησίας τους, στο τραπεζικό γκισέ προσκομίζοντας το έντυπο που θα εκτυπώσουν από την ειδική εφαρμογή του Taxisnet.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/606500/apo-aurio-ta-teli-kukloforias-/
Αύριο αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω Taxisnet, για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για οχήματα και μοτοσυκλέτες, όπως είχε δηλώσει ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χ. Θεοχάρης.
Καταληκτική ημερομηνία για την εξόφληση των τελών είναι η 31η Δεκεμβρίου 2013. Όπως και πέρσι έτσι και φέτος οι φορολογούμενοι μπορούν να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας, που αναλογούν στα οχήματα ιδιοκτησίας τους, στο τραπεζικό γκισέ προσκομίζοντας το έντυπο που θα εκτυπώσουν από την ειδική εφαρμογή του Taxisnet.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/606500/apo-aurio-ta-teli-kukloforias-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.