Την παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών για την προστασία της δημόσιας περιουσίας του ραδιομεγάρου ζητούν αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η αστυνομία επιχειρεί να φέρει στο…
κτίριο εργαζόμενους της ΔΤ.
Όπως ανέφεραν εργαζόμενοι στο Info-war.gr, η αστυνομία έβαλε από πλάγιες εισόδους του κτιρίου τεχνικούς της ΔΤ για άγνωστο μέχρι στιγμή λόγο. Οι άνθρωποι της ΔΤ εντοπίστηκαν από εργαζομένους της ΕΡΤ που έχουν άδεια εισόδου για να διασφαλίσουν τη σωστή συντήρηση των μηχανημάτων που βρίσκονται στο κτίριο.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/entash-me-mikroepeisodia-sthn-ert/
κτίριο εργαζόμενους της ΔΤ.
Όπως ανέφεραν εργαζόμενοι στο Info-war.gr, η αστυνομία έβαλε από πλάγιες εισόδους του κτιρίου τεχνικούς της ΔΤ για άγνωστο μέχρι στιγμή λόγο. Οι άνθρωποι της ΔΤ εντοπίστηκαν από εργαζομένους της ΕΡΤ που έχουν άδεια εισόδου για να διασφαλίσουν τη σωστή συντήρηση των μηχανημάτων που βρίσκονται στο κτίριο.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/entash-me-mikroepeisodia-sthn-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.