Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ένταση με μικροεπεισόδια στην ΕΡΤ

Την παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών για την προστασία της δημόσιας περιουσίας του ραδιομεγάρου ζητούν αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η αστυνομία επιχειρεί να φέρει στο…

κτίριο εργαζόμενους της ΔΤ.

Όπως ανέφεραν εργαζόμενοι στο Info-war.gr, η αστυνομία έβαλε από πλάγιες εισόδους του κτιρίου τεχνικούς της ΔΤ για άγνωστο μέχρι στιγμή λόγο. Οι άνθρωποι της ΔΤ εντοπίστηκαν από εργαζομένους της ΕΡΤ που έχουν άδεια εισόδου για να διασφαλίσουν τη σωστή συντήρηση των μηχανημάτων που βρίσκονται στο κτίριο.










Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/entash-me-mikroepeisodia-sthn-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.