Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Εκτός λειτουργίας από τις 9 το βράδυ οι σταθμοί του Μετρό «Ελαιώνας», «Αιγάλεω», «Κεραμεικός»...

Εκτός λειτουργίας θα βρίσκονται απόψε από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας οι σταθμοί του μετρό «Αίγαλεω», «Ελαιώνας» και «Κεραμεικός» λόγω τεχνικών εργασιών που θα ...
πραγματοποιηθούν για την επέκταση της Γραμμής 2 στον σταθμό «Αγία Μαρίνα».
Οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στο σταθμό «Μοναστηράκι».
Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται από την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή με ονομασία Χ50 «Στ. Σύνταγμα – Στ. Αιγάλεω», η οποία θα έχει αφετηρία την οδό Όθωνος στο δήμο Αθηναίων.










Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/9_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.