Εκτός λειτουργίας θα βρίσκονται απόψε από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας οι σταθμοί του μετρό «Αίγαλεω», «Ελαιώνας» και «Κεραμεικός» λόγω τεχνικών εργασιών που θα ...
πραγματοποιηθούν για την επέκταση της Γραμμής 2 στον σταθμό «Αγία Μαρίνα».
Οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στο σταθμό «Μοναστηράκι».
Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται από την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή με ονομασία Χ50 «Στ. Σύνταγμα – Στ. Αιγάλεω», η οποία θα έχει αφετηρία την οδό Όθωνος στο δήμο Αθηναίων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/9_24.html
πραγματοποιηθούν για την επέκταση της Γραμμής 2 στον σταθμό «Αγία Μαρίνα».
Οι συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στο σταθμό «Μοναστηράκι».
Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται από την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή με ονομασία Χ50 «Στ. Σύνταγμα – Στ. Αιγάλεω», η οποία θα έχει αφετηρία την οδό Όθωνος στο δήμο Αθηναίων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/11/9_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.