Αργά το βράδυ της Τετάρτης, προς ξημερώματα Πέμπτης, δύο άγνωστοι άντρες προσπάθησαν να βεβηλώσουν το μνημείο της θύρας 7 στο Καραϊσκάκη.
Έξω από τη θύρα 17 του γηπέδου Καραϊσκάκη βρίσκεται το μνημείο της Θύρας 7 για να θυμίζει σε όλους τη «μαύρη» μέρα της 8 Φεβρουαρίου του 1981.
Εκεί βρίσκεται μία σημαία του Ολυμπιακού, η μοιραία πόρτα που δεν άνοιξε ποτέ, καθώς και τα ονόματα των 21 αδικοχαμένων φιλάθλων.
Φαίνεται όμως πως κάποιοι δεν σεβάστηκαν τίποτα και θέλησαν να βεβηλώσουν το σημείο και τις μνήμες των νεκρών.
Αργά το βράδυ της Τετάρτης, δύο άντρες βρέθηκαν εκεί και προσπάθησαν να προκαλέσουν υλικές ζημιές και να κλέψουν διάφορα αντικείμενα.
Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τον διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο οποίος ενημέρωσε πως οι δράστες έχουν ήδη συλληφθεί και θα οδηγηθούν στην δικαιοσύνη.
ΠΗΓΗ: http://www.redder.gr/podosfairo/11142/agnostoi-prospathisan-na-vevilosoun-to-mnimeio-tis-thyras-7
Φωτό από: www.redder.gr
Έξω από τη θύρα 17 του γηπέδου Καραϊσκάκη βρίσκεται το μνημείο της Θύρας 7 για να θυμίζει σε όλους τη «μαύρη» μέρα της 8 Φεβρουαρίου του 1981.
Εκεί βρίσκεται μία σημαία του Ολυμπιακού, η μοιραία πόρτα που δεν άνοιξε ποτέ, καθώς και τα ονόματα των 21 αδικοχαμένων φιλάθλων.
Φαίνεται όμως πως κάποιοι δεν σεβάστηκαν τίποτα και θέλησαν να βεβηλώσουν το σημείο και τις μνήμες των νεκρών.
Αργά το βράδυ της Τετάρτης, δύο άντρες βρέθηκαν εκεί και προσπάθησαν να προκαλέσουν υλικές ζημιές και να κλέψουν διάφορα αντικείμενα.
Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τον διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο οποίος ενημέρωσε πως οι δράστες έχουν ήδη συλληφθεί και θα οδηγηθούν στην δικαιοσύνη.
ΠΗΓΗ: http://www.redder.gr/podosfairo/11142/agnostoi-prospathisan-na-vevilosoun-to-mnimeio-tis-thyras-7
Φωτό από: www.redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.