Ο Παναθηναϊκός έκανε μία από τις χειρότερες φετινές του εμφανίσεις στη Ριζούπολη και ο Απόλλωνας τσίμπησε τον βαθμό με το 1-1. Οι «πράσινοι» γκρίνιαζαν για την διαιτησία του Ζαχαριάδη.
Το «τρίποντο» ήταν ο μονόδρομος για τον Παναθηναϊκό στη Ριζούπολη, αλλά οι παίκτες του Αναστασίου ήταν δίχως ενθουσιασμό και πάθος με αποτέλεσμα να πάρουν την ισοπαλία με 1-1, ενώ κινδύνεψαν να χάσουν! Παράπονα του Τριφυλλιού για την διαιτησία του Ζαχαριάδη.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/203449/i-elafra-taksiarxia-kai-o-polla-elafrys
Το «τρίποντο» ήταν ο μονόδρομος για τον Παναθηναϊκό στη Ριζούπολη, αλλά οι παίκτες του Αναστασίου ήταν δίχως ενθουσιασμό και πάθος με αποτέλεσμα να πάρουν την ισοπαλία με 1-1, ενώ κινδύνεψαν να χάσουν! Παράπονα του Τριφυλλιού για την διαιτησία του Ζαχαριάδη.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/203449/i-elafra-taksiarxia-kai-o-polla-elafrys

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.