Με μόνο στόχο τη νίκη ταξίδεψε στο Βέλγιο για το παιχνίδι με την Άντερλεχτ ο Ολυμπιακός, σύμφωνα με τον Τσόρι Ντομίνγκες. Ο Αργεντινός μέσος σε δηλώσεις του στο επίσημο κανάλι της ΠΑΕ λίγο πριν την αναχώρηση των Πειραιωτών για της Βρυξέλλες τόνισε ότι μετά την ήττα στην πρεμιέρα των ομίλων από την Παρί, ο Ολυμπιακός είναι υποχρεωμένος να πάρει τη νίκη κόντρα στους πρωταθλητές Βελγίου.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε το βίντεο στο http://www.redder.gr/podosfairo/8996/tsori-eimaste-upoxrewmenoi-na-kerdisoume
Διαβάστε περισσότερα και δείτε το βίντεο στο http://www.redder.gr/podosfairo/8996/tsori-eimaste-upoxrewmenoi-na-kerdisoume

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.