Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Η εκπληκτική πράσινη στέγη του Δημαρχείου στο Σικάγο!

Ένας πανέμορφος, καταπράσινος κήπος δημιουργήθηκε στην ταράτσα του Δημαρχείου του Σικάγου, φέρνοντας τη φύση στον 11ο όροφο του κτηρίου! Διάσημος πλέον σε ολόκληρη την πόλη, τα πρώτα σχέδια της κατασκευής του έγιναν το 2001, όταν οι υπεύθυνοι σκέφτηκαν να μετατρέψουν την ταράτσα σε κήπο με φυτά και λουλούδια σε μια προσπάθεια να πειραματιστούν με τις θερμοκρασίες στο κτήριο αλλά και με τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην πόλη.










Περισσότερα στο http://perierga.gr/2013/10/η-πράσινη-στέγη-στο-δημαρχείο-σικάγου/













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.