Την άρση της ασυλίας των έξι βουλευτών της Χρυσής Αυγής Στ. Μπούκουρα, Γ. Γερμενή, Π. Ηλιόπουλου, Ηλ. Παναγιώταρου, Ηλ. Κασιδιάρη και Χρυσοβ. Αλεξόπουλου αποφάσισε... η Ολομέλεια της Βουλής, κατόπιν ψηφοφορίας.
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5324.html
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5324.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.