Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Την άρση ασυλίας έξι βουλευτών της Χρυσής Αυγής αποφάσισε η Βουλή

Την άρση της ασυλίας των έξι βουλευτών της Χρυσής Αυγής Στ. Μπούκουρα, Γ. Γερμενή, Π. Ηλιόπουλου, Ηλ. Παναγιώταρου, Ηλ. Κασιδιάρη και Χρυσοβ. Αλεξόπουλου αποφάσισε... η Ολομέλεια της Βουλής, κατόπιν ψηφοφορίας.








Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5324.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.