Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Η καλύτερη μέρα για να κόψετε το τσιγάρο η Δευτέρα

Σκέφτεστε να κόψετε το τσιγάρο; Τότε η καλύτερη ημέρα για να το κάνετε είναι η Δευτέρα, καθώς σύμφωνα με… μια επιστημονική έρευνα, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν μια αυξημένη τάση να κόβουν το κάπνισμα στην αρχή της εβδομάδας και κυρίως κάθε Δευτέρα.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων Τζον Χόπκινς και Καλιφόρνια του Σαν Ντιέγκο (Σχολή Δημόσιας Υγείας), καθώς και του Ινστιτούτου της Σάντα Φε, με επικεφαλής τον Τζον Άϊερς, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου «JAMA Internal Medicine», ανέλυσαν αναζητήσεις που γίνονται μέσω της Google σε διάφορες γλώσσες και αφορούν το κόψιμο του τσιγάρου.

Η αναλογία τέτοιων φράσεων στο σύνολο των αναζητήσεων ανά ημέρα έδειξε ότι υπάρχει μια παρόμοια τάση στις αγγλόφωνες χώρες, τις γαλλόφωνες, τις ισπανόφωνες, τις κινεζόφωνες, τις ρωσόφωνες κ.α., καθώς οι καπνιστές διεθνώς για κάποιο λόγο έχουν αυξημένη προθυμία να ξεκινήσουν το κόψιμο του καπνίσματος κάθε Δευτέρα.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.drlist.gr/Article/1211/i-kalyteri-mera-gia-na-kopsete-to-tsigaro-i-deytera?p=1


Πηγή: valueofhealth.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.