Έως σήμερα οι ασφαλισμένοι πλήρωναν δύο συμμετοχές εφόσον το σκεύασμα που επέλεγαν είχε τιμή υψηλότερη από την ασφαλιστική τιμή. Δηλαδή εάν η λιανική τιμή τού φαρμάκου ήταν ίδια µε την ασφαλιστική τιμή, τότε ο ασθενής πλήρωνε τη συμμετοχή του, που είναι 25%, εάν όμως επέλεγε ακριβότερο φάρμακο τότε πλήρωνε τη συμμετοχή του, 25% και επιπλέον το 50% της διαφοράς λιανικής και ασφαλιστικής και το υπόλοιπο 50% κατέβαλλε ο ΕΟΠΥΥ.
Περισσότερα στο ysterografa.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.