Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Έλεγχο ντόπινγκ ενόψει ντέρμπι ζήτησε η ΚΑΕ Ολυμπιακός

Αίτημα για πλήρη έλεγχο ντόπινγκ κατέθεσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός στον Υφυπουργό Αθλητισμού, για το πρώτο μεγάλο ντέρμπι της σεζόν ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο άδειο λόγω τιμωρίας ΣΕΦ. Οι «ερυθρόλευκοι» αντιμετωπίζουν την Δευτέρα(14/10) τους «πράσινους», με την ΚΑΕ Ολυμπιακός να στέλνει επιστολή στον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Ανδριανό και του ζητά να γίνει απόλυτος έλεγχος ντόπινγκ στις δύο ομάδες, τόσο ενόψει του νέου πρωταθλήματος που έκανε πρεμιέρα χτες, όσο και για το μεγάλο παιχνίδι ανάμεσα στις δύο ομάδες. Η επιστολή στάλθηκε στο υπουργείο το Σάββατο(12/10).










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/9450/elegxos-dopingk-enopsei-dermpi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.