Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Η ευχή του Νίκου Χατζηνικολάου για την σημερινή εθνική επέτειο

Τις ευχές του για την εθνική επέτειο έδωσε στους διαδικτυακούς του φίλους ο Νίκος Χατζηνικολάου.

«Καλημέρα! Χρόνια πολλά! Απόψε στις 23.15 ο Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ κ.Π.Καμμένος απαντά στα ερωτήματα των πολιτών στο STAR και "στον ενικό"» έγραψε στον λογαριασμό του στο twitter ο γνωστός δημοσιογράφος, παρουσιαστής και εκδότης.









ΠΗΓΗ: http://www.entertv.gr/article/308432/i-eyhi-toy-nikoy-hatzinikolaoy-gia-tin-simerini-ethniki-epeteio











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.