Τις ευχές του για την εθνική επέτειο έδωσε στους διαδικτυακούς του φίλους ο Νίκος Χατζηνικολάου.
«Καλημέρα! Χρόνια πολλά! Απόψε στις 23.15 ο Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ κ.Π.Καμμένος απαντά στα ερωτήματα των πολιτών στο STAR και "στον ενικό"» έγραψε στον λογαριασμό του στο twitter ο γνωστός δημοσιογράφος, παρουσιαστής και εκδότης.
ΠΗΓΗ: http://www.entertv.gr/article/308432/i-eyhi-toy-nikoy-hatzinikolaoy-gia-tin-simerini-ethniki-epeteio
«Καλημέρα! Χρόνια πολλά! Απόψε στις 23.15 ο Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ κ.Π.Καμμένος απαντά στα ερωτήματα των πολιτών στο STAR και "στον ενικό"» έγραψε στον λογαριασμό του στο twitter ο γνωστός δημοσιογράφος, παρουσιαστής και εκδότης.
ΠΗΓΗ: http://www.entertv.gr/article/308432/i-eyhi-toy-nikoy-hatzinikolaoy-gia-tin-simerini-ethniki-epeteio

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.