Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Το... αστείο του Άσαντ

Αστειευόμενος, ο πρόεδρος της Συρίας ανέφερε ότι θα έπρεπε να του απονεμηθεί το Νόμπελ Ειρήνης, αναφέρει λιβανέζικη εφημερίδα που στηρίζει το καθεστώς της Δαμασκού. Το βραβείο δόθηκε στον Οργανισμό για την Απαγόρευση των…



Χημικών Όπλων την Παρασκευή, ωστόσο ο Άσαντ είπε ότι «θα έπρεπε να είναι δικό μου».












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/asant-se-mena-eprepe-na-dothei-to-nompel-eirinhs/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.