Η δικηγόρος των συλληφθέντων Ρομά υποστήριξε ότι η βιολογική μητέρα του 4χρονου κοριτσιού δεν είχε τα μέσα να το αναθρέψει και το έδωσε στους πελάτες της . «Γίνονται πολλά στις κοινότητες των Ρομά για να εξασφαλιστούν τα επιδομάτα», παραδέχτηκε ...
«Τη Μαρία δεν την ήθελε η αλλοδαπή βιολογική μητέρα της και επειδή δεν είχε τα μέσα να την αναθρέψει αποφάσισε να την ξεφορτωθεί». Αυτό ισχυρίστηκε η δικηγόρος των Ρομά που φέρονται να απήγαγαν το 4ο κοριτσάκι που βρέθηκε στον καταυλισμό στη Λάρισα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/320778/i-mitera-tis-marias-itan-allodapi-kai-ithele-na-tin-xefortothei/
Πηγή: planet-greece.blogspot.com
«Τη Μαρία δεν την ήθελε η αλλοδαπή βιολογική μητέρα της και επειδή δεν είχε τα μέσα να την αναθρέψει αποφάσισε να την ξεφορτωθεί». Αυτό ισχυρίστηκε η δικηγόρος των Ρομά που φέρονται να απήγαγαν το 4ο κοριτσάκι που βρέθηκε στον καταυλισμό στη Λάρισα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/320778/i-mitera-tis-marias-itan-allodapi-kai-ithele-na-tin-xefortothei/
Πηγή: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.