Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Παπούλιας: Ποτέ ο ελληνικός λαός δεν υπέκυψε σε εκβιασμούς

«Ο λαός αυτό που μπορούσε να δώσει το έδωσε»

Σε δηλώσεις προχώρησε λίγο μετά το τέλος της στρατιωτικής παρέλασης ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας.

«Γιορτάζουμε σήμερα μια μεγάλη επέτειο, τιμάμε τους νεκρούς μια σημαντικής μάχης ενάντια της χολέρας του φασισμού. Ήταν η πρώτη νίκη της αντιφασιστικής Ευρώπης

Η Ελλάδα ήταν πάντα προμαχούσα για τους μεγάλους αγώνες και τα ιδανικά. Ο λαός έδωσε τότε το αίμα του και σήμερα έδωσε αυτό που μπορούσε για να ξεπεραστεί η κρίση, και αυτό πρέπει να εκτιμηθεί από την Ευρώπη. Ο ελληνικός λαός αυτό που μπορούσε να δώσει το έδωσε. Ποτέ ο ελληνικός λαός δεν υπέκυψε σε εκβιασμούς», δήλωσε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας.











ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/600915/papoulias-pote-o-ellinikos-laos-den-upekupse-se-ekviasmous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.