Την έντονη δυσαρέσκεια του για το γεγονός ότι αφέθηκαν ελεύθεροι οι τρεις βουλευτές της Χ.Α. εξέφρασε ο Αντώνης Σαμαράς στον υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια και στον υπουργό Δικαιοσύνης Χαρ. Αθανασίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Αντώνης Σαμαράς επικοινώνησε τηλεφωνικά και με τους δυο αρμόδιους υπουργούς για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής και κατά την διάρκεια της επικοινωνία τους εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια του για την σημερινή εξέλιξη.
Ο Αντώνης Σαμαράς, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ζήτησε το σκεπτικό της απόφασης ενώ κύκλοι από το πρωθυπουργικό γραφείο αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι τον έχουν εκθέσει από την στιγμή που είχε ξεκαθαρίσει σε δηλώσεις του από την Αμερική ότι εξαρθρώνεται η ηγεσία της Χ.Α.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/59228/XA-Oi-politikes-antidraseis-gia-ti-dikastiki-apofasi
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Αντώνης Σαμαράς επικοινώνησε τηλεφωνικά και με τους δυο αρμόδιους υπουργούς για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής και κατά την διάρκεια της επικοινωνία τους εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια του για την σημερινή εξέλιξη.
Ο Αντώνης Σαμαράς, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ζήτησε το σκεπτικό της απόφασης ενώ κύκλοι από το πρωθυπουργικό γραφείο αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι τον έχουν εκθέσει από την στιγμή που είχε ξεκαθαρίσει σε δηλώσεις του από την Αμερική ότι εξαρθρώνεται η ηγεσία της Χ.Α.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/59228/XA-Oi-politikes-antidraseis-gia-ti-dikastiki-apofasi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.