Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Στη Γερουσία οι διαπραγματεύσεις για την επίλυση του οικονομικού αδιεξόδου στις ΗΠΑ

Οργισμένοι με τον Λευκό Οίκο οι Ρεπουμπλικάνοι


Οι διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό της παράλυσης μέρους του ομοσπονδιακού κράτους των ΗΠΑ και για την αποτροπή μιας στάσης πληρωμών πλέον επικεντρώνονται στις προτάσεις της Γερουσίας, αφού ο Λευκός Οίκος απέρριψε τις ιδέες των Ρεπουμπλικάνων βουλευτών, δήλωσαν οι Ρεπουμπλικάνοι.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/594377/sti-gerousia-oi-diapragmateuseis-gia-tin-epilusi-tou-oikonomikou-adiexodou-stis-ipa/
Φωτό από:  www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.