Μειωμένα κατά 50% ήταν τα νοικοκυριά που χρησιμοποίησαν πετρέλαιο θέρμανσης το 2012, σε σχέση με το 2011, σύμφωνα με το δεύτερο μέρος ...
της έρευνας της Public Issue για λογαριασμό του WWF Ελλάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 2011 το 70% των νοικοκυριών χρησιμοποιούσε πετρέλαιο ως βασική πηγή θέρμανσης, ενώ τον περσινό χειμώνα το ποσοστό αυτό διαμορφώθηκε στο 35%.
Ειδικότερα, το 2012 οι Έλληνες επέλεξαν τα εξής για τη θέρμανσή τους:
35% πετρέλαιο
21% φυσικό αέριο
16% κλιματιστικό
16% σώματα με ηλεκτρισμό
9% τζάκια και ξυλόσομπες
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/10/50-2012.html
της έρευνας της Public Issue για λογαριασμό του WWF Ελλάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 2011 το 70% των νοικοκυριών χρησιμοποιούσε πετρέλαιο ως βασική πηγή θέρμανσης, ενώ τον περσινό χειμώνα το ποσοστό αυτό διαμορφώθηκε στο 35%.
Ειδικότερα, το 2012 οι Έλληνες επέλεξαν τα εξής για τη θέρμανσή τους:
35% πετρέλαιο
21% φυσικό αέριο
16% κλιματιστικό
16% σώματα με ηλεκτρισμό
9% τζάκια και ξυλόσομπες
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/10/50-2012.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.