Στην πραγματοποίηση 24ωρης γενικής απεργίας στις 6 Νοεμβρίου προσανατολίζεται η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ), η διοίκηση της οποίας συνεδριάζει αύριο, Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, στις 12:00 στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΕ…
Περισσότερα στο www.trelokouneli.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.