Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΛΙ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΛΕΦΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ

ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΦΤΑ ΑΦΟΥ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ...ΜΕΣΑ ΣΕ 1,5 ΜΗΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ 6 Η 7 ΦΟΡΕΣ...ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.