Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

«Διπλό» στη Λεωφόρο έκανε ο Πανθρακικός, 2-1 τον Παναθηναϊκό

Τα γκολ της αναμέτρησης σημείωσαν οι Φιγκερόα  στο 67΄ - Ζεκίνια στο18΄ και Ρομέου στο 75΄. Οι «πράσινοι» έκαναν την πρώτη τους εντός έδρας ήττα στο φετινό πρωτάθλημα.










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.