Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

«Ψυχροπολεμική» η Σύνοδος των G20

Σε διχαστικό κλίμα που θυμίζει… Ψυχρό Πόλεμο ολοκληρώθηκαν χθες οι εργασίες της πρώτης ημέρας της συνόδου του G20, με την πρόθεση των ΗΠΑ για επέμβαση στη Συρία να είναι το κύριο θέμα συζήτησης.

Πάντως τον… πρώτο γύρο φαίνεται να κερδίζει ο Πούτιν, καθώς Κίνα, Ευρωπαϊκή Ένωση, οι χώρες BRICS και ο Πάπας με επιστολή του, προειδοποίησαν για τους κινδύνους που εγκυμονεί μία στρατιωτική επιχείρηση στη Συρία, χωρίς την έγκριση του ΟΗΕ.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/57881/PSuxropolemiki-i-Sunodos-ton-G20

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.