Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Στάιμπρουκ είπε το αυτονόητο...!

Τα οικονομικά είναι μια δύσκολη επιστήμη, ωστόσο δεν είναι και αδύνατο να κατανοήσεις, αν ασχοληθείς λίγο, βασικές έννοιες. Είναι δεδομένο και γνωστό σε όλους ότι ένα μείγμα υπερφολόγησης των πάντων, με μπόλικη δόση από απουσία μεγάλων επενδύσεων (άρα και θέσεων εργασίας), οδηγεί με ακρίβεια χειρουργική μια χώρα και μια κοινωνία σε οικονομικό μαρασμό και τελικά ΄΄θάνατο΄΄. Δεν ξέρω τι πιστεύουν οι άνθρωποι της τρόικα που μας επιβάλλουν ατελείωτες δέσμες μέτρων.
Δεν ξέρω αν τελικά πιστεύουν ότι ένας εξαθλιωμένος οικονομικά πολίτης- φορολογούμενος, μπορεί να τροφοδοτεί με τα λεφτά που δεν έχει πλέον (λόγω καταιγίδας φόρων) μια στενάζουσα αγορά που κολυμπάει στην ύφεση, την ίδια ώρα που η ανεργία ΚΑΛΠΑΖΕΙ...
Ευτυχώς, στο χθεσινό ντιμπέιτ που έδωσε ο συνυποψήφιος για τη Καγκελαρία, Πέερ Στάιμπρουκ με την κυρία Μέρκελ, ανέφερε ουσιαστικά ότι η κατάσταση ΔΕΝ μπορεί να προχωρήσει με το σημερινό μείγμα οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζεται στην Ελλάδα.
Ουσιαστικά και πιο παλιά είχε κάνει λόγο για ένα νέο ΄΄Σχέδιο Μάρσαλ΄΄ στην Ελλάδα και στην Νότια Ευρώπη. Αυτό είναι πολύ λογικό και θετικό για τη χώρα.
Το πόσο αυτή η άποψη του σοσιαλδημοκράτη πολιτικού θα εκτιμηθεί και θα είναι... αρεστή στους πολίτες της χώρας του, θα φανεί στις 22 Σεπτεμβρίου...






Μίμης Κ.


Φωτό από: kartesios.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.